Perakende ölçüm ve tüketici verilerinin analitik gücünü koymak, Nielseniq İtalyan alımlarının dünyasını analiz etmek için artık 360 ° 'de bilgi paylaşabiliyor. Bundan kaynaklanan daha büyük ayrıntı, 16.000 adama ulaşan tüketici panelinin genişlemesi de dahil olmak üzere benzersiz bir faktör kombinasyonunun sonucudur, bu da onu İtalyan pazarının en büyüğüdür. 2024'te İtalyan nüfusu, önemli varyasyonlara uğramayan ortalama 25,12 € 'luk bir makbuz karşısında, Grocker'daki masraflarını% +1.0 artırdı. Bu gelişme 196 eylemlerle daha yüksek satın alma sıklığı ile belirlenir, bireysel harcamalar için satın alınan miktarlar (%-0.7) biraz daralır. İtalyan nüfusunu oluşturan farklı çekirdek türlerine bakıldığında, bir rakam göze çarpıyor: 55 ve daha fazla yılı olan insanlar tüketimi yönlendiriyor. 2024'te arabalarının değeri nüfusun ortalamasına kıyasla% +2.3 arttı. Özellikle, büyüme çeken bu kümenin bekarlarıdır (%+4.1). Onlar için mevcut gelir de yüksektir: olgun ailelerin 2/3'ü yüksek gelirdir (%66) ve bu segment ayrıca nüfus ortalaması (2.42 €) paket başına ortalama bir fiyata sahiptir.