Nestlé operasyonu ile Ferrero, Butterfinger, Babyrth, 100 -Grand, Raisinets, Wonka ve Amerika Birleşik Devletleri'ndeki Crunch markasında özel haklar gibi çikolata simgeleri de dahil olmak üzere yirmi tarihi Amerikan markasına koydu. şekerler Sweetarts, Laffytaffy ve inekler.
Sonuç, yerin fethi Dünyada üçüncü şekerleme yapımcısıYılda 365 bin ton Nutella dağıtıldı ve 23 üretim tesisi aracılığıyla 170'den fazla ülkede varlık. Bugün Ferrero, erdemli bir uluslararası büyüme modelini temsil ediyor ve 'İtalyan aile kapitalizminin amblemiBelpaese şirketlerinin küresel konsolidasyon sürecinin kurbanlarından ziyade kahraman olabileceğini gösteriyor. Geçen yılı 10,5 milyar avro konsolide bir ciro ile kapatan grup, ailenin doğrudan kontrolü ve uzun vadeli bir vizyonu korumasını sağlayan stratejik bir seçim olan, olmayan bir özel şirket olarak bağımsızlığını sürdürüyor.
Sonuç, yerin fethi Dünyada üçüncü şekerleme yapımcısıYılda 365 bin ton Nutella dağıtıldı ve 23 üretim tesisi aracılığıyla 170'den fazla ülkede varlık. Bugün Ferrero, erdemli bir uluslararası büyüme modelini temsil ediyor ve 'İtalyan aile kapitalizminin amblemiBelpaese şirketlerinin küresel konsolidasyon sürecinin kurbanlarından ziyade kahraman olabileceğini gösteriyor. Geçen yılı 10,5 milyar avro konsolide bir ciro ile kapatan grup, ailenin doğrudan kontrolü ve uzun vadeli bir vizyonu korumasını sağlayan stratejik bir seçim olan, olmayan bir özel şirket olarak bağımsızlığını sürdürüyor.