“Teknolojik malların büyümesi yavaşlıyor, İtalyan tüketimi giderek kutuplaşıyor”

Bakec

Member
“Tüketicilerin harcama kapasitesi değişiyor, pazarın göbeği giderek daralıyor, harcama kapasitesi yüksek olan üst kısım ise harcamaya devam ediyor ve giderek daha fazla harcama yapıyor, pazarın önemli bir kısmı ise büyük sorunlar yaşıyor. harcama kapasitesi”.


“Enflasyonun 2023'te çok önemli bir etkisi oldu. Ancak 2024'te daha küçük bir etki görüyoruz. İtalyanların öncelikleri değişti, pandemi yıllarında teknoloji pazarı yükseliş yaşarken şimdi çok toparlanma kaydediyoruz.” Son 3 yılda ihtiyaçlar değişti, ilk ihtiyaçlar da değişti. Bazı büyük ölçekli perakende zincirleri bu ihtiyaçlara cevap vermeye ve bunları öngörmeye hazır değildi, bazıları da değişmek zorunda kaldı.


“İletişimi bırakan, müşteri ve ciro kaybeden, iletişim yatırımlarını sürdürmeyi seçen ve aynı şekilde pazar, tüketici ve değer kaybeden şirketler ve anladıkları için iletişim şeklini değiştirmeyi seçen şirketler oldu. İtalyanların kendilerini buldukları ve başkalarının kaybettiği pazar paylarını ele geçirmeyi başardıkları an. Bu, bugün bile, savaş ile enflasyon arasındaki çok karmaşık bir dönemde, zamana ayak uydurarak iletişim kurmayı başaranların, Dinamik ve çevik bir şekilde en fazla getiriyi sağlayanlar bizim önerimiz, İtalyanların koşullarındaki değişikliklere karşı doğrudan tavır almak, onların beklentilerine tutarlı bir şekilde yanıt vermektir” dedi.
 
Üst