İtalyanların %58’i için seyahat etme sebebidir.

Bakec

Member
Avrupa rakamlarına uygun veriler


Çalışmadan ortaya çıkanlarla uyumlu bir rakam Avrupa Seyahat KomisyonuBuna göre, yiyecek, şarap ve bira temalı teklifler, Eski Kıta’dan gelen gezginler tarafından gelecek yaz gezilerinde en çok arananlar ve sıklıkla yaşadıkları doğal manzaralarla ilgili teklifler (mutlak olarak %17,3 ve %17,8). yaklaşık 21,2 ve 21,8 milyon turist bu yaz onları deneyimlemeye niyetli). Ve% 4,5 veya yaklaşık olarak olacaklar 5.5 milyon Birincil motivasyon olarak yiyecek ve şarapla seyahat etmek istediklerini beyan eden Avrupalılar. Roberta Garibaldi’nin editörlüğünü yaptığı İtalyan Gıda ve Şarap Turizmi Raporu’nun altıncı baskısından çıkan sonuç bu.







Rapor


Rapordan çıkan İtalyan turistler, yeni destinasyonlar keşfetmek (%63) ve deneyimlerini çeşitlendirmek istiyor, otantik öneriler arıyor ve doğa ile temas halinde sürekli değişen aktiviteleri deneyimliyor. En popüler olanlar arasında bağ ve zeytinliklerde yapılan tadımlar, tat-sanat-müziği birleştiren etkinlikler, kırsal alanlarda çalışmadan yiyecek arama (2’de 1 İtalyan tarafından belirtilmiştir), hayatta kalma kursları ve eğlence gibi yeni önerilere kadar. kaçış odası ve hazine avı gibi aktiviteler. Tüm üretim sahalarında deneyimlere ilgi artıyor: sadece şarap imalathaneleri değil, mandıralar ön planda. Erişilebilir ve kolayca satın alınabilir: turist için deneyimler böyle olmalıdır. İlgi ve etkin kullanım arasındaki fark hala yüksek: günümüzün gezgini kolayca bilgi bulabilmeli, mevcut teklifleri seçebilmeli ve rezerve edebilmelidir. %63 olması tesadüf değil Görüşülenlerin yüzde 23’ü çevrimiçi aracılar aracılığıyla ve yüzde 20’si çevrimiçi aracılar aracılığıyla üretim şirketlerine ziyaret rezervasyonu yapmak istediğini söylüyor. Seçim yaparken turistlerin kullandığı çok sayıda bilgi kaynağı vardır, ancak bunlar her şeyden önce akrabalarına ve arkadaşlarına güvenme eğilimindedir (İtalyan gezginlerin %54’ü tarafından belirtilmiştir).





Sosyal medya özellikle gençler için önemli (Y Kuşağı için Facebook ve Z Kuşağı için Instagram). Etki “Beyaz Lotus”: destinasyon seçiminde,film ve dizilerin etkisi belirli bir alanda ayarlayın. artırmak deneyimin mevsimsel olarak ayarlanması, sadece paradan tasarruf etmenin ve yerleri daha az kalabalık olduklarında deneyimlemenin bir yolu olarak değil, aynı zamanda seçilen destinasyonlarda yıl boyunca turizmi sağlamak için sorumlu bir seçim olarak kabul edilir. Yemek ve şarap gezisi, kişinin kendini iyiliğine adaması ve daha sağlıklı yaşam tarzlarını benimsemeyi öğrenmesi için bir fırsata dönüşüyor: İtalyan turistlerin %71’i sağlık için iyi tarifler içeren menüler bulmak istiyor. Burada Akdeniz diyeti, değer verilmesi gereken ve turist teklifini çağrıştıran bir varlık haline gelir. Kırsal alan, günlük rutinden, teknolojiden (görüşme yapılanların %62’si dijital detoks olasılığının olduğu yiyecek ve şarap gezilerine gitmek istemektedir), şehrin karmaşasından, kalmaktan uzaklaşmak için ideal bir yerdir. akrabalar ve arkadaşlarla (10 turistten yaklaşık 6’sı sevdikleriyle birlikte kalmak için kırsal alanlarda seyahat teklifleri bulmak istiyor).


Olumlu beklentiler – Bu yıl için görünüm olumlu. Krize rağmen, her 3 İtalyan turistten yaklaşık 1’i bütçe 2022’nin üzerinde yiyecek ve şarap tekliflerinin satın alınmasına adamak.


“İlgi, deneyim ve kullanım arasındaki boşluk”


“Turistlerin yüksek ilgisi, ülkemizin sunduğu mükemmel teklif, önümüzdeki yıllarda turizmde beklenen büyüme bize yakın gelecek için inanılmaz bir eksen üçlüsü veriyor” diyor. Robert Garibaldi. “Bugünkü zorluk, potansiyeli patlatacak faktörler üzerinde çalışarak onu pokere dönüştürmektir. Harika bir tanesi öne çıkıyor. deneyimlere duyulan ilgi ile etkin kullanım arasındaki boşluk, tüm bölgeler daha fazla değerlendirilebilecek bir zenginliğe sahiptir. En ünlü destinasyonlar ile daha az bilinen iç bölgeler arasındaki ilişkide uzun vadede sürekli, uyumlu ve dengeli büyümeyi sağlamak için İtalyan mutfak mirasını, manzaraları, küçük dükkanları ve lezzet zanaatkarlarını korumak ve geliştirmek önemlidir. “, diye tamamladı Garibaldi.
 
Üst