Ita-Lufthansa, AB'den düğüne yeşil ışık ama şartlı

Bakec

Member
Birleşmeden doğan şirket, söz konusu uzun mesafeli rotalarda rekabet güçlerini artırmak için rakipleriyle anlaşmalar yapacak, örneğin interlining anlaşmaları veya slot takasları yoluyla. Bu, daha yüksek direkt uçuş frekanslarına ve her rotada duraklamalı uçuşlar için daha iyi bağlantılara yol açacak. AB Komisyonu değerlendirmesinde, bakanlığın işlemden sonra Ita'da kontrol hissesini elinde tutacağı ve Ita'nın Kuzey Amerika'daki Lufthansa'nın ortak girişim ortaklarıyla rekabet etmesini sağlamak için teşviklere sahip olmaya devam edeceği gerçeğini hesaba kattı. En azından İtalyan taşıyıcı ortak girişime entegre edilene kadar. Bunlar, Fiumicino'dan Chicago, Washington, San Francisco ve Toronto'ya yapılan uzun mesafeli uçuşlardır ve aşırı bir çekişmenin merkezinde yer almaktadır. Özünde, pakt, doğrudan uçuşlar sunabilen Ita-Lufthansa'nın bir rakibinin veya alternatif olarak, Avrupa merkezlerinde duraklamalı bağlantılar işletebilecek Air France, Iberia, British Airlines, KLM veya Tap gibi iki mevcut taşıyıcının girişini öngörmektedir. Ancak rekabetçi fiyatlar sağlanması ve yolculuğun direkt geçişlere göre üç saati aşmaması gerekiyor.
 
Üst