İttifakın nihai planını içeren paket Ita Airways-LufthansaAvrupalı kaynaklardan öğrendiğimiz kadarıyla AB'den son yeşil ışığı alması beklendiği gibi Brüksel'e teslim edilmedi. Aynı kaynaklar bunun nedenini doğruluyor. gece varılan anlaşmanın durağı. Belgelerin, slot anlaşmasının bir parçası olan hem şirketler (İtalyan ve Alman) hem de rakip taşıyıcılar – easyJet, Air France ve Iag – tarafından imzalandığı, son imzanın ise Mef'te eksik olduğu açıklandı.
Lufthansa ve İtalya Ekonomi Bakanlığı ile temas halinde olmamız dışında bir şey söyleyemeyiz: Bir sonraki adım, bize gönderecek olan iki taraf arasında mutabakata varılan anlaşmanın analizidir (son tarih önümüzdeki Pazartesi, Ed). Avrupa Komisyonu'nun bir sözcüsü, İtalya ile Almanya arasında eski Alitalia olan ITA'ya ilişkin anlaşmanın durdurulmasına ilişkin haberler hakkında yorum yaparken bunu duyurdu.
Lufthansa'nın MEF ile müzakereyi engelleyen talebi Talep aniden ve hiçbir uyarı yapılmadan geldi: ITA'nın ikinci diliminin ödemesinin kapatılmasına yönelik görüşmelerde bulunan Lufthansa, hissedar Ekonomi Bakanlığı'ndan, bunu maliyetiyle gerekçe göstererek, fiyatta indirim talebinde bulundu. 2023 anlaşması sonrasında yapılan bazı yatırımlar ve taşıyıcının değer kaybı üzerine. Bazı kaynaklardan öğrendiğimize göre Lufthansa Ita anlaşmasının engellenmesinin temeli bu olacak. Ancak aynı kaynaklara göre Ekonomi Bakanlığı, birkaç nedenden ötürü bu talebin kabul edilemez olduğunu düşünmüştü: Birincisi, bu geçiş döneminde yapılan tüm yatırımlara Alman şirketiyle tam mutabakat sağlanarak karar verilmiş olması; ikincisi ise Ita'nın ekonomik konumunu iyileştirmiş olması ve bugün daha da değerli olmasıdır.
MEF'in operasyonu tuzağa düşürmeye niyeti yok. Karşılaştırma 325 milyonluk ilk dilimi tehlikeye atmayacak ve hatta 4 Kasım'daki son tarih bile nihai olmayacak. Konuyla ilgili herhangi bir açıklama yapmayan Mef'in, operasyonu havaya uçurma niyetinde olmadığı ancak AB'de de büyük çaba harcanan operasyonun devam etmek istediği düşünülüyor. Geçtiğimiz aylarda yaşanan sorunlar. Ancak Lufthansa'nın talebi – aynı kaynakları açıklayın – yeni hava taşıyıcılarının satın alınmasını “ücretsiz” hale getirme etkisine sahip olacak ve Ita'nın mevcut iyi performansının ötesinde gelecek yıl hava trafiğinde bir büyüme olacağı gerçeğini hesaba katmıyor. Jübile için.
Lufthansa olarak, Ita planını son tarihe kadar imzaladık “Lufthansa, İtalya Ekonomi ve Maliye Bakanlığı ile Ita Airways'in %41 hissesini satın almak için 2023 yılında yapılan anlaşmaya uyuyor” ve “gerekli düzeltici önlemler paketini kararlaştırılan süre içinde imzaladık” . Lufthansa, düğünün onayı için AB'ye gönderilecek nihai planın dün gece engellenmesinin ardından bunu Ansa'ya duyurdu.
Geceye sıkıştı Ita ile Lufthansa arasındaki anlaşma son aşamaya geldi. Tarafından aktarılanlara göre Corriere.itLufthansa, “anlaşmanın tamamının (829 milyon) aşağıya doğru gözden geçirilmesini” isteyecekti ancak Hazine yetkilileri hayır dedi. “Kaynaklara göre İtalyanlar ve Almanlar, Lufthansa'ya ayrılan ilk sermaye artırımının ardından ödenecek miktara ilişkin bazı sözleşme maddelerini tartışmaya başladılar.”
Lufthansa ve İtalya Ekonomi Bakanlığı ile temas halinde olmamız dışında bir şey söyleyemeyiz: Bir sonraki adım, bize gönderecek olan iki taraf arasında mutabakata varılan anlaşmanın analizidir (son tarih önümüzdeki Pazartesi, Ed). Avrupa Komisyonu'nun bir sözcüsü, İtalya ile Almanya arasında eski Alitalia olan ITA'ya ilişkin anlaşmanın durdurulmasına ilişkin haberler hakkında yorum yaparken bunu duyurdu.
Lufthansa'nın MEF ile müzakereyi engelleyen talebi Talep aniden ve hiçbir uyarı yapılmadan geldi: ITA'nın ikinci diliminin ödemesinin kapatılmasına yönelik görüşmelerde bulunan Lufthansa, hissedar Ekonomi Bakanlığı'ndan, bunu maliyetiyle gerekçe göstererek, fiyatta indirim talebinde bulundu. 2023 anlaşması sonrasında yapılan bazı yatırımlar ve taşıyıcının değer kaybı üzerine. Bazı kaynaklardan öğrendiğimize göre Lufthansa Ita anlaşmasının engellenmesinin temeli bu olacak. Ancak aynı kaynaklara göre Ekonomi Bakanlığı, birkaç nedenden ötürü bu talebin kabul edilemez olduğunu düşünmüştü: Birincisi, bu geçiş döneminde yapılan tüm yatırımlara Alman şirketiyle tam mutabakat sağlanarak karar verilmiş olması; ikincisi ise Ita'nın ekonomik konumunu iyileştirmiş olması ve bugün daha da değerli olmasıdır.
MEF'in operasyonu tuzağa düşürmeye niyeti yok. Karşılaştırma 325 milyonluk ilk dilimi tehlikeye atmayacak ve hatta 4 Kasım'daki son tarih bile nihai olmayacak. Konuyla ilgili herhangi bir açıklama yapmayan Mef'in, operasyonu havaya uçurma niyetinde olmadığı ancak AB'de de büyük çaba harcanan operasyonun devam etmek istediği düşünülüyor. Geçtiğimiz aylarda yaşanan sorunlar. Ancak Lufthansa'nın talebi – aynı kaynakları açıklayın – yeni hava taşıyıcılarının satın alınmasını “ücretsiz” hale getirme etkisine sahip olacak ve Ita'nın mevcut iyi performansının ötesinde gelecek yıl hava trafiğinde bir büyüme olacağı gerçeğini hesaba katmıyor. Jübile için.
Lufthansa olarak, Ita planını son tarihe kadar imzaladık “Lufthansa, İtalya Ekonomi ve Maliye Bakanlığı ile Ita Airways'in %41 hissesini satın almak için 2023 yılında yapılan anlaşmaya uyuyor” ve “gerekli düzeltici önlemler paketini kararlaştırılan süre içinde imzaladık” . Lufthansa, düğünün onayı için AB'ye gönderilecek nihai planın dün gece engellenmesinin ardından bunu Ansa'ya duyurdu.
Geceye sıkıştı Ita ile Lufthansa arasındaki anlaşma son aşamaya geldi. Tarafından aktarılanlara göre Corriere.itLufthansa, “anlaşmanın tamamının (829 milyon) aşağıya doğru gözden geçirilmesini” isteyecekti ancak Hazine yetkilileri hayır dedi. “Kaynaklara göre İtalyanlar ve Almanlar, Lufthansa'ya ayrılan ilk sermaye artırımının ardından ödenecek miktara ilişkin bazı sözleşme maddelerini tartışmaya başladılar.”