İletişimin kime ulaşacağı – 65 yaşını doldurmuş kişilerle de iletişime geçilerek hesap özeti ve hataların bildirilmesi için göstergeler gönderilecek. Geçtiğimiz günlerde yayınlanan bir mesajda açıklandığı gibi, sigortalıyı Enstitü tarafından kullanıma sunulan önceden derlenmiş emeklilik başvurusunu doldurması için kişisel alanına erişmeye davet eden bir mesaj gönderilecektir. Bilhassa, “Tebliğ, bu ilk aşamada 66 yaş 9 ay ve üzerindeki kişilere gönderilecek ve Enstitü arşivlerinde mevcut olanlara göre konunun doğrulanmasından sonra konu tahakkuk eden bir sonraki aşamaya geçecektir. yaşlılık aylığına erişim için yararlı olan katkı payı kıdem gerekliliği”.
65 yaşına girenler için – İletim ayında 65 yaşını dolduranlar için gelecekteki emekliliğe erişimi kolaylaştırmak için, hesap özetini ve hataları veya tutarsızlıkları bildirmek için tüm bilgileri içeren kişiselleştirilmiş bir iletişim gönderilecektir.
Başvurunun sunulmasını kolaylaştırın – Mesajda, “emeklilik yardımlarına erişim merkezi” oluşturulmasına yönelik projenin, “bir bütünleşik bir şekilde yönetmek için bazı verilerin önceden derlenmesi yoluyla da emeklilik başvurusunun sunumunu kolaylaştırma ve basitleştirme amacına sahip olduğu” açıklığa kavuşturulmaktadır. ve emeklilik ödemelerinin giderek daha otomatik hale getirilmesi ve ödemelerin doğru ve zamanında yönlendirilmesi”.
Mektuplar, uygulamalar ve mesajlar – İlk örnek sigortalı INPS’nin altını çizerek, “Io” uygulamasında ve kurumsal portalın “MyINPS” alanında da bildirilen, önceden doldurulmuş sigortanıza ulaşmak için izlenecek yolu içeren bir kağıt mektup gönderilecek. ayrıca bir QR kodu ve emekli aylığının hesaplanmasında temel olarak katkı beyannamesi kullanılarak başvuru”. Bu kanallara ek olarak, cep telefonu numarasını kullanmayı kabul eden kullanıcılara iletişimin gerçekleştiğine dair kısa bir mesaj gönderilecektir. Bu kişilere “kişiye özel danışmanlık faaliyeti” sağlanacak ve ilgilenen isimlerin listeleri Bölge ve Büyükşehir Koordinasyon Müdürlüklerine gönderilecek.
65 yaşına girenler için – İletim ayında 65 yaşını dolduranlar için gelecekteki emekliliğe erişimi kolaylaştırmak için, hesap özetini ve hataları veya tutarsızlıkları bildirmek için tüm bilgileri içeren kişiselleştirilmiş bir iletişim gönderilecektir.
Başvurunun sunulmasını kolaylaştırın – Mesajda, “emeklilik yardımlarına erişim merkezi” oluşturulmasına yönelik projenin, “bir bütünleşik bir şekilde yönetmek için bazı verilerin önceden derlenmesi yoluyla da emeklilik başvurusunun sunumunu kolaylaştırma ve basitleştirme amacına sahip olduğu” açıklığa kavuşturulmaktadır. ve emeklilik ödemelerinin giderek daha otomatik hale getirilmesi ve ödemelerin doğru ve zamanında yönlendirilmesi”.
Mektuplar, uygulamalar ve mesajlar – İlk örnek sigortalı INPS’nin altını çizerek, “Io” uygulamasında ve kurumsal portalın “MyINPS” alanında da bildirilen, önceden doldurulmuş sigortanıza ulaşmak için izlenecek yolu içeren bir kağıt mektup gönderilecek. ayrıca bir QR kodu ve emekli aylığının hesaplanmasında temel olarak katkı beyannamesi kullanılarak başvuru”. Bu kanallara ek olarak, cep telefonu numarasını kullanmayı kabul eden kullanıcılara iletişimin gerçekleştiğine dair kısa bir mesaj gönderilecektir. Bu kişilere “kişiye özel danışmanlık faaliyeti” sağlanacak ve ilgilenen isimlerin listeleri Bölge ve Büyükşehir Koordinasyon Müdürlüklerine gönderilecek.