G7 Transport, Salvini: “Teknolojik tarafsızlığa ulaşıldı”

Bakec

Member
Tgcom24
Teknolojik tarafsızlık


“Serbest piyasadan yanayım” diye devam etti Salvini, ancak AB'nin dayattığı bazı kuralların diğer ülkelerle eşit şartlarda rekabet etmemize izin vermediği açık. Bu nedenle, Matteo Salvini gibi değil, G7 gibi kağıda koyun. – teknolojik açıdan sonuçlar ve tarafsızlık hakkında konuşmamız ve alternatif yakıtlardan, özel operatörlerle yapıcı diyalogdan ve sürdürülebilir biyoyakıtlardan bahsetmemiz, içten yanmalı motor için de bir alan bırakmak anlamına geliyor, aksi takdirde bundan birkaç yıl sonra Bu ekonomik bir intihar olacaktır.”

Boğaz Üzerindeki Köprü


“Boğaz Köprüsü bana en çok bilgi sorulan konulardan biri: Yapıyor musunuz, ne zaman ayrılacaksınız, açılışını ne zaman yapacaksınız? Avrupa Komisyonu üyesi Aldina Valean'ı 2032'de zaten davet etmiştim.” Matteo Salvini bunu ifade ederek, “küresel düzeydeki küçük yerel tartışmaların sadece arka plan gürültüsü olduğunu”, “yurtdışındaki büyük çalışmaların ise kesinlikle gerekli bir şey olarak görüldüğünü” ekledi.

“Oylamadan sonra AB politikalarını gözden geçirmek mümkün”


“Benim açımdan bu 'siyah' Avrupa karşıtı, sanayi karşıtı, çevre karşıtı ve Çin yanlısı politikaların gözden geçirilmesi 2027'den değil, 10 Haziran gibi erken bir tarihte başlayabilir” diyen Slavini, şunun altını çizdi: “Şirketlerin uzun vadeli çalıştığı açık.” Ona göre, “Avrupa için yapılan oylamanın hemen ardından, Avrupa Parlamentosu ve gelecekteki Komisyon'da farklı bir denge umuduyla, daha somut, daha pragmatik, daha az ideolojik, daha az Timmerman'a benzeyen bir yaklaşımın varsayılmasıyla” yapılabilecek bir inceleme yapılabilir. daha az sosyalist”.

Milan'ın seçimi


Son olarak Matteo Salvini, G7'nin düzenlendiği Milano'ya bir düşüncesini dile getirdi. “Milano'yu iş dünyasının, moda ve tasarımın yanı sıra inovasyonun da başkentlerinden biri olduğu için seçtik. Ve 200'den fazla özel kişi ve işletmeyi dahil ettik. Siyasi ve kapalı bir G7 değildi, üniversitelere açıktı. , dernekler ve işletmeler” diye altını çizdi.

G7 tarafından onaylanan deklarasyon


'Hareketliliğin geleceği: artan küresel istikrarsızlık karşısında bağlantının garanti edilmesi' konulu 13 sayfalık ve 67 maddelik bir belge. Bu, Milano'daki G7 Transport tarafından onaylanan deklarasyonun başlığıdır. Bakanlar kendilerine “erişilebilir, sürdürülebilir, dayanıklı, verimli, kapsayıcı ve eşitlikçi ulaşım sistemleri ile şeffaf, çeşitli, emniyetli, sürdürülebilir, güvenilir tedarik zincirlerini” garanti etme hedefini belirlediler. Bakanlar, “Rusya'nın Ukrayna'ya karşı yasadışı saldırganlık savaşını, Husilerin Kızıldeniz ve Aden Körfezi'nden geçen ticari gemilere yönelik saldırılarını, yaşam maliyetine ilişkin artan endişeleri ve diğer birçok krizi” gerekçe göstererek “çoklu kriz bağlamı”nın altını çiziyor. İklim değişikliği ve bilgi güvenliğine yönelik tehditler de dahil olmak üzere ulaşım”.

Sürdürülebilir ulaşım ihtiyacı


G7 Ulaştırma Bakanlarına göre “bu krizlerin yakınlaşması, ulaştırma sistemlerinin dayanıklılığını, şoklara karşı direncini ve uyarlanabilirliğini desteklemeye yönelik çalışmalarımızın önemini vurgulamaktadır”. “Bağlantının modern toplumlarımızın temel bir ihtiyacı olduğunu ve serbest piyasaya dayalı demokrasilerin temel ilkelerinden biri olduğunu açıkladılar”. “Bu nedenle – belgede okuduk – taşımacılık, ulusal ve uluslararası düzeyde sosyal hareketliliğin motorudur. Daha iyi ulaşım bağlantısı, iş piyasasını iyileştirir, beceri ve yeteneklerde arz ve talep arasında buluşmaya olanak tanır ve küresel değer zincirlerini ve ortaya çıkan ekonomik üretkenlik.”
 
Üst