Finansal nüfuz sahipleriyle ve benzerleriyle bağlantılı olan bankalar (özellikle küçük yaştakilerle konuşuyorlarsa) büyük risk altındadır

Bakec

Member
Aslında her şey, sözde “etkileyici pazarlama”nın, yani her parlayan şeyin altın olmadığı bir endüstrinin -ya da daha doğrusu varsayılan bir endüstrinin- üzerindeki perdeyi kaldırmaya başlayan “pandorogate” ile, Ferragni davasıyla başladı. Çünkü parlayan ışıkların ötesinde birçok gölge var. “pandorogate” sözde ve her şeyden önce kendini beğenmiş etkileyicilerin tüm sektörüne daha fazla dikkat gösterildi. Sonunda, ışık tutmaya çalışmaya başladık. Son tüketicilerin korunması için önemli bir gerçek. Ve dikkatli olun, çünkü her şey var finansal etkililerin bir alt kümesi ve finansal versiyonu olan (bazen çok gençleri, dolayısıyla reşit olmayanları hedef alan) influencer pazarlama ve iletişim siteleri, henüz elenmeyi bekleyen ve belki de bazı bankacılık gruplarının dikkatsizlikleri yüzünden kendilerini bağladıkları siteler.
 
Üst