Demoskopika verilerine göre turizm İtalya Avrupa'nın kraliçesi

Bakec

Member
Tgcom24

Demoskopika'ya göre çok daha az rahatlatıcı. İtalya'nın sosyal cephedeki konumu. İzlenen kurumsal kanallar (Enit, Italia.it) bazı rakiplerin (İspanya, Portekiz, Yunanistan ve Almanya) yaptıklarından farklı olarak yeterince kullanılamıyor ve İtalya'nın Sosyal İtibar Derecelendirmesi'nin kısmi sıralamasında beşinci sıraya gerilemesine neden oluyor (101) , 8 puan).


Demoskopika Raffaele Rio'nun başkanı şöyle açıklıyor: “Çalışma, İtalyan turist tekliflerini teşvik etmek için daha keskin eylemler uygulayarak sosyal sayfaların kullanımında Avrupalı başlıca rakiplerimizin stratejilerine uyum sağlama ihtiyacını vurguluyor”.





Demoskopika: Turist itibarı açısından Trentino-Alto Adige birinci


Trentino-Alto Adige, bu yıl da 112,1 puanla Demoskopika enstitüsünün Bölgesel Turizm İtibar Endeksi genel sıralamasında ilk sıradaki yerini koruyor; bu endeks şu anda art arda yedinci kez şu göstergelere dayanıyor: bölgesel turizmin görünürlüğü ve ilgisi kurumsal turizm portalları, paydaşlar arasındaki sosyal çekiciliği. Ve yine, bir bütün olarak her bölgesel turistik destinasyonun popülerliği, güveni ve eğilimleri ve son olarak konaklama sisteminin itibarı. Ayrıca, Trentino-Alto Adige'nin altın madalyasına iki ana sonuç fazlasıyla olumlu etki ediyor: “İtalya'nın en sosyal destinasyonu” olarak birincilik (127,8 puan) ve turistler/tüketiciler tarafından daha yüksek memnuniyetle konaklama teklifi olarak ikinci sıra (111,9) puan).





Bir önceki yıla göre beş sıra atılım gerçekleştirerek, Sicilya genel madalya sıralamasında ikinci sırayı alarak Toskana'dan uzaklaştı. Özellikle Sicilya sistemi, hem en çok aranan turistik destinasyonların hem de tüketici davranışına göre internette en popüler sayılanların başında yer alıyor. için üçüncü sırada Veneto (102,8 puan) ve podyuma çıkmayı garantileyen performansı, Tripadvisor'da 4,7 milyondan fazla yorumla onaylanan turistlerin güveninden ana sosyal kanallardaki kurumsal görünürlüğe kadar çok sayıda sonucun önemli ölçüde entegre bir şekilde tartılmasına neden oldu. Konaklama teklifinin değerlendirme düzeyinde iyi bir konumlandırma ve destinasyonun çevrimiçi teklif hacminin ilk değerlendirmesi olarak Google'da dizine eklenen 7,3 milyon sayfa sayesinde. Ayrıca Sicilya, 2022'ye kıyasla en iyi performansla bölgesel destinasyon birinciliğini elinde tutuyor ve Bölgesel Turizm İtibar Endeksi'nde 5 sıra öne geçmeyi hak ediyor: destinasyon açısından aslında bir önceki yıl yedinciliğe kıyasla ikinci sırada yer alıyor. , hemen ardından Calabria ve Abruzzo Turist itibarı genel sıralamasında üç sıra yükseliyor. Gider BasilicataSon olarak, incelenen 4 binin üzerinde yapı üzerinden turistlerin olumlu değerlendirmelerine göre 112,9 puanla İtalya'nın “en beğenilen” konaklama sistemi rekoru kırıldı. İtibarı ölçen Demoskopika endeksinin rakamları, indekslenen 98 milyonun üzerinde sayfa, sosyal ağlarda yaklaşık 4,4 milyon beğeni ve takipçi, sayılan 54,4 milyon yorum ve 456 binin biraz altında konaklama tesisi gözlemlendi.





Podyumdaki diğer AB ülkeleri


ispanya genel madalya sıralamasında ikinci sırada (105,3 puan) yer alıyor. Birincilik, İspanya destinasyonunun yerleşimi açısından fazlasıyla olumlu bir etkiye sahiptir “Avrupa'nın en sosyal” destinasyonu (112,4 puan) ve 2023'ün 12 ayında Tripadvisor'da kaydedilen 31,7 milyon yoruma göre turistler arasındaki güven düzeyi açısından ikinci sırada yer alıyor. Almanya (101,6 puan) belirlenen tüm göstergelerde kayda değer bir performans sayesinde elde edildi. Alman turizm sistemi bu nedenle “erdemli bir çaprazcılık” ile karakterize edilmektedir. Özellikle konaklama sistemi değerlendirmesi (103,0 puan) ve destinasyon arama (97,9 puan) kısmi sıralamasında bronz madalya; sosyal itibarda (103,3 puan) ve TripAdvisor destinasyon güveninde (96,4 puan) dördüncü, destinasyon popülerliği sıralamasında ise beşinci sırada (100,3 puan).


İndekslenmiş 1,5 milyardan fazla sayfa, sosyal ağlarda yaklaşık 14,2 milyon beğeni, abone ve takipçi, 157 milyon inceleme sayıldı ve 619 binin biraz üzerinde konaklama tesisi gözlemlendi: bunlar, destinasyonların turist itibarını oluşturmak için Avrupa sistemleri tarafından oluşturulan ve şu şekilde özetlenen rakamlardır: 2022 Avrupa Turizm İtibar Endeksi'nin ilk baskısı.


Rio, çalışmanın mevcut en son verilere (Eurostat, 2022) dayanarak varışlar için en iyi 10 Avrupa varış noktasını karşılaştırarak yapıldığını belirtiyor: Fransa, Almanya, İspanya, İtalya, Hollanda, Avusturya, Polonya, İsveç, Yunanistan ve Portekiz. Özellikle, 2022 yılında, 785 milyondan fazla varışla belirlenen ülkeler, Avrupa Birliği'nin 27 ulusal turizm sisteminde kaydedilen genel verilerin (928 milyon) yaklaşık %84,7'sini temsil etmektedir. Oluşturulan toplam konaklama sayısı 2,3 milyarın biraz üzerindeydi; bu da AB ülkelerindeki toplam gecelik konaklamaların %84,4'üne (2,7 milyarın üzerinde) karşılık geliyordu.





Santanchè: İtalya'nın Avrupa'nın en seksi destinasyonu, en çok tercih edilen oldu


“En çok arzu edilen ve sevilen ulus olmak hiç şüphesiz bugüne memnuniyetle, geleceğe ise iyimserlikle bakmamızı sağlayan bir gerçek. Ancak bizim için internette en çok aranan destinasyon olmak yeterli değil, bununla yetinemeyiz: biz İtalya'yı zenginlik, derinlik ve kalite açısından en iyi turist teklifini sunabilecek kapasiteye kavuşturmayı, böylece sadece internetteki en seksi destinasyon değil, aynı zamanda en çok tercih edilen destinasyon olmasını amaçlamalıyız”. Turizm Bakanı Daniela Santanchè, Demoskopika'nın 2023 Bölgesel Turizm İtibar Endeksi verilerini yorumluyor: “Kısacası, kaliteli turizm önerileri oluşturma ve marka itibarını güçlendirme yolunda ilerlememiz gerekiyor. Bunun içinde dijital turizm olacak. Her geçen gün mükemmelleştirdiğimiz merkez, aynı zamanda aramıza katılmayı seçerek onu zenginleştiren birçok şirket sayesinde de çok yardımcı oluyor” diye bitiriyor.
 
Üst