AB, Çin'e karşı üretimini savunacak

Bakec

Member
O zaman arasındaki ortaklık üretimin kalbine giriyor Stellantis Ve Sıçrama motoru. “İşlemleri tamamladık kapanış Leapmotor ile tanımlanan anlaşmanın artık hadi hızlanalım aşamasının başlamasıyla birlikteÇin dışına otomobil ihracatı“dedi Stellantis'in CEO'su, Carlos Tavaresile ortak basın toplantısı sırasında Zhu JiangmingÇinli otomobil üreticisinin kurucusu ve CEO'su.




“Leapmotor International'ın kurulması, küresel ısınmanın acil sorununun, son teknoloji ürünü BEV (%100 elektrikli) modelleri aracılığıyla çözülmesine yardımcı olma konusunda ileriye doğru atılmış büyük bir adımdır. Çin markalarıyla rekabet etmek dünya çapındaki önemli pazarlarda. Tavares, “Mevcut küresel varlığımızdan yararlanarak, yakında müşterilerimize rekabetçi fiyatlı, teknolojik açıdan gelişmiş, beklentileri aşan elektrikli araçlar sunabileceğiz” dedi.


İlk arabalar ne zaman gelecek?


Eylül ayından itibaren Çin devinin arabaları Avrupa'ya gelmeye başlayacak. “İhracat” dedi CEO İle ilgili Stellantis – şu saatte ayrılacak: Eylül 2024 İtalya, Belçika, Fransa, İspanya ve Portekiz'in de aralarında bulunduğu dokuz ülkeden, 200 bayiden oluşan bir ağa güveniyoruz. Şu anda onay işlemleri devam ediyor.”

Avrupa'da da üretim var mı?


Şu anda Avrupa'da üretimin başlatılıp başlatılmayacağına karar verilmedi, “seçimlerimiz fabrikaların dönüşüm maliyetlerini dikkate alacak ve kaliteyi dikkate alacak. ihracat Çin'den veya üretim tesislerini kullanmak Stellantis'in çeşitli bölgelerinde. Leapomotor araçlarını getireceğimiz her bölge ve pazarda “balon” yaratıyoruz, ardından ülke bazında değerlendirmeler yapacağız. Önemli olan, her türlü senaryoyla karşı karşıya kalabileceğimizin ve her bölgede esnek bir şekilde kendimizi düzenleyeceğimizin, çeşitli ülkelere ve her pazarın ihtiyaçlarına göre farklı kararlar alacağımızın altını çizmek. Amacımız pragmatik bir şekilde ilerlemek” dedi Carlo Tavares.

Urso: “İkinci bir yapımcıya ihtiyacımız var”


“Tavares'in açıklamaları analizlerimizi doğruluyor. İtalya'da en az ikinci bir otomotiv üreticisinin olması gerekiyor. İtalya'da, diğer şeylerin yanı sıra, ağında elektrikli veya Çin arabalarını ithal edip satmayı amaçlayan tek bir üretici var.” .

İlk arabalar geliyor


Başlangıçta iki model ithal edilecek. Leapmotor CEO'suna göre Tesla sedanları ve beş kapılı kompakt elektrikli To3 ile rekabet etmesi gereken C10 SUV'dan (800 V mimariyi destekleyen yeni Leap 3.0 platformunda yağmur yağan D segmenti) başlayarak A segmenti, kentsel kullanım için.
 
Üst